Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op openoffice.startpagina.nl

kan startpagina niet openen

Martin de Munck
09 Nov, 2006 10:31

Sinds jaar en dag is www.startpagina.nl mijn openingspagina als ik Internet Explorer aanzet. Echter sinds een week krijg ik de mededeling dat de pagina niet kan worden weergegeven. Ook bij de spelletjespagina van Ilse krijg ik dezelfde mededeling. Al mijn andere favorieten laten zich wel weergeven. Heeft u een oplossing voor mijn probleem?

Met vriendelijke groet,

Martin de Munck

Arjo
18 Nov, 2006 11:36

Kun je www.pagina.nl of een andere site waar pagina in voorkomt wel openen?

Martin de Munck
18 Nov, 2006 15:05

Klopt! pagina.nl kan ik niet openen, maar prikpagina.nl weer wel.

J van Gelderen
21 Dec, 2006 02:05

Hoi,

Ook ik kan al enkele weken de startpagina.nl niet meer openen, deze was van de één op de andere dag niet meer te vinden.

Dit is gewoon een prettige startpagina, wie weet er de oplossing?

Ik heb meerdere pc draaid in mijn huis, we hebben een abonement op planet.nl

Wie heeft hier nog meer last van en bij wie zit jij aangesloten?

Groeten, Jaqueline.

Martin de Munck
21 Dec, 2006 16:09

Het vreemde is dat op de andere PC die gekoppeld is aan mijn PC Startpagina wel draait.

Heb je het alleen met Startpagina? Zoals je hierboven kunt lezen heb ik dus meerdere pagina's die niet toegankelijk meer zijn.

Met vriendelijke groet,

Martin de Munck

J van Gelderen
23 Dec, 2006 08:30

Hoi Martin,

Ik heb het alleen met startpagina.nl en al deze dochters pagina's, ik mis nu dus heel veel.

Zelf krijg ik een idee dat dit aan planet kan liggen, omdat de mensen die dit zelfde probleem hebben alle bij planet zitten, maar ik kan het ook mis hebben.

groetjes, Jaqueline.

Martin de Munck
23 Dec, 2006 15:48

Hallo Jaqueline,

Ja, het is jammer dat die pagina's niet meer bereikbaar zijn. Ik heb op mijn eigen site zelfs verwijzingen naar bepaalde pagina's, maar daar kan ik dus zelf niet meer naar toe! Ik ben ook bij Planet, maar heb daar nooit andere problemen mee gehad.

Ik ben benieuwd of iemand hiervoor een oplossing heeft,

Groetjes en fijne feestdagen!

Martin

M@ria
28 Dec, 2006 19:33

Mijn probleem is eindelijk op de goede plek gekomen na veel telefoontjes.

Er zijn vandaag en gister meerdere telefoontjes bij de helpdesk van kpn gekomen dat mensen met een expiriabox voor internet en bellen , niet meer op startpagina en haar dochters(dus de prikpaginas) kunnen komen.

KPN medewerkers willen graag dat iedereen het meld omdat ze een verband proberen te leggen tussen het product wat we gebruiken en de fout.

ze dachten tot nu toe dat alleen mensen met een zwarte experian box er last van hebben , maar ik heb een grijze, dus dat was voor hun weer nieuw

ze gaven als advies:

bel 08000505 ga in het menu kiezen voor kpn , internetplusbellen, technische problemen.

de persoon die je dan aan de telefoon krijgt moet je zeggen dat het probleem wat je hebt al bekent is , en dat je bij de lijst op wilt met je ip adres van foutmeldingen.

hou dus je ip adres bij de hand want die hebben ze nodig, je kan die vinden door in je browser in te vullen www.watismijnip.nl

Martin de Munck
29 Dec, 2006 10:49

Het klinkt hoopvol. Maar het gaat voor mij niet op omdat ik geen internetplusbellen heb. Ik heb dus helemaal geen expiriabox! Ik heb nog steeds een normaal KPN-abonement en apart een Planet-abonement.

Maar in ieder geval succes en hou ons op de hoogte van de vorderingen, want misschien is het toch wel een gemeenschappelijk probleem!

Met vriendelijke groet,

Martin

M@ria
29 Dec, 2006 13:39

Kpn zei dat het probleem bij hun lag en ze dachten een link met de experiabox te kunnen leggen , dit was echter niet zeker.

Ik hou je zeker op de hoogte en bel ook even dat nummer dan , het is gratis, hoe meer meldingen des te meer ze weten.